Понеділок, 19.11.2018, 17:55
Вітаю Вас Гость | RSS

Сайт Лип'янської ЗОШ І-ІІІ ст.

Категорії розділу

Сторінка для батьків

Попередження правопорушень

Підліткова злочинність

        Кожний п'ятнадцятий злочин в Україні - справа рук неповнолітніх . В цілому ж за рік діти і підлітки у нашій країні здійснюють щороку  понад 14000.
       Статистика показує , що найчастіше діти скоюють правопорушення якраз під час навчального року , в період після закінчення занять у школі і до восьмої вечора. Влітку , до речі , таких пригод трапляється менше. Напевно , під час канікул у школярів більше можливостей застосувати себе в чомусь , піти на той же пляж , зіграти у футбол , відправитися в ліс.

        Турбота батьків про свою дитину не залежить від сезонів. Якщо вже вони цікавляться життям дитини, то роблять це завжди . Не потрібно сприймати канікули і вільний час як загрозу , вона для сучасних дітей складається зовсім в іншому . Причина в тому , що у нас відбувається падіння моральних цінностей. Від багатьох дітей можна почути фразу : «Я нікому не потрібен». І це якраз проблема багатьох сімей , а також сімей середнього достатку. Батьки їздять по закордонах , у відрядженнях , а свою дитину залишають на няню , яка батька з матір'ю замінити не може. Дитина ж прагне зробити хоч щось , щоб на нього звернули увагу : спочатку одягається не як усі , потім приходить додому п'яною - може , хоч так його помітять. А все , що він чує в підсумку від батька : «Дивися , наступного разу не змішуй міцні напої та слабоалкогольні ». Потім у підлітка з'являється компанія і ... пішло - поїхало.

Перші ознаки .

      Які перші ознаки того , що син або дочка потрапили у погану компанію ? У кожної дитини вони індивідуальні . Наприклад , він замикається в собі , не хоче йти в школу або не розповідає , що там відбувається. Це вже сигнал - пора навідатися до класного керівника . Дитина часто з кимось говорить по телефону , йому постійно телефонують з одного і того ж номера , про який в школі не знають. Якщо батьки постійно спілкуються з сином або дочкою , то відразу зрозуміють , що у чада з'явилися « таємниці».
А що робити , якщо нехороші ознаки в наявності ? Треба з альтернативних джерел дізнатися , що це за компанія , з якою зв'язався дитина. Заглянути в телефон підлітка - я не вважаю , що це буде порушенням його прав . Так , у дитини є право бути почутим , але ні в одній міжнародній конвенції не прописано право неповнолітнього на приватність . Ще дуже важливо поговорити з дитиною. А взагалі , всім батькам можна порадити хоч іноді читати книги з психології , щоб розуміти своїх синів і дочок. Треба знати , що пубертатний період , або період статевого дозрівання - найскладніший у житті людини: по розуму - йому ще 12 років , а за рівнем гормонів - під 16 .
Правопорушення найчастіше відбуваються дітьми , більш ніж в 56 % випадків , майнові . В основному , крадуть телефони. Стало бути , причина - в економічній ситуації , у фінансових можливостях сім'ї , яких недостатньо для того , щоб забезпечити дитину ? Не зовсім . Дитяча злочинність - це наслідок соціальних факторів. Адже не хліб ж в основному крадуть , а телефони. Соціум , реклама каже - цей гаджет необхідний всім , тільки з ним ти будеш крутий. А батьки купити дорогу річ не можуть . І все через дефіцит у суспільстві правильних моральних цінностей.

Небезпеки Інтернету.

       Останнім часом все частіше можна почути про небезпеки , які підстерігають дітей в Інтернеті. Деякі батьки часто говорять добре , що дитина весь день сидить за комп'ютером. Нічого не вимагає , з поганими компаніями не спілкується. Таких батьків і матерів хотілося б застерегти : якщо ваша дитина весь день сидить в Інтернеті , це ще не означає , що він не здійснює правопорушення або сам не стає жертвою .
Вже не нове явище кібер - буллінг - віртуального терору , шантажу в мережі. Поширений шкільний булінг , коли підлітки знущаються над ровесником , принижують його і все це знімають на відео , а потім викладають в Інтернет.
       Сьогодні  перебувають на обліку в міліції трохи більше 9 тис. Осіб неповнолытніх. Тоді як на початок року ця цифра становила майже 13 тис.
Рівень дитячої злочинності скоротився на 36 % - з 8786 випадків за аналогічний період 2012 року до 5650 у 2013. Так
Наприкінці хотілося б сказати , що для виховання всіх без винятку дітей дуже корисні заняття спортом. Особливо , ігровими видами , так як там дуже жорсткі правила . Навчившись дотримуватися їх на спортмайданчику , дитина навчиться дотримуватися правил і в житті.

                        Лист-звернення дитини

 «До найдорожчих мені людей - моїх батьків»

       Не псуйте мене. Я чудово знаю, що я не повинен отримувати всього, про що прошу. Я просто перевіряю вас.

       Не бійтеся виявляти твердість щодо мене. Я віддаю перевагу цьому. Це дозволяє мені знати міру і місце. 

       Не застосовуйте силу по відношенню до мене. Інакше це навчить мене вважати, що сила - це все, що має значення.

       Не давайте марних обіцянок. Це підірве мою довіру до вас.

       Не піддавайтеся на мої провокації, коли я говорю і роблю речі, які засмучують вас. Інакше я знову намагатимуся добитися такої «перемоги».

       Не засмучуйтеся, якщо я говорю, що не люблю вас. Просто я хочу, щоб ви пошкодували про те, що зробили по відношенню до мене.

       Не примушуйте мене відчувати себе малюком. Я компенсую це тим, що поводитимуся так, ніби я - «центр Всесвіту».

       Не робіть для мене і за мене те, що я можу зробити сам. Якщо це відбудеться, я вимагатиму, щоб ви обслуговували мене завжди.

       Не звертайте уваги на мої безглузді витівки. Ваша підвищена увага допоможе їх закріпити.

       Не робіть мені зауваження у присутності інших людей. На зауваження я реагуватиму лише на одинці, без сторонніх.

       Не намагайтеся мене повчати в конфліктній ситуації. Я все одно нічого не почую, а якщо почую, то не стану реагувати. Поговоріть зі мною тоді, коли ваш гнів поступиться місце здоровому глузду.

       Не  намагайтеся мене весь час повчати. Ви здивувалися б, дізнавшись, як добре я знаю, що таке «добре» і що таке «погано».

       Не примушуйте мене вважати, що помилки, зроблені мною, це - злочин. Я повинен навчитися робити помилки, не вважаючи при цьому, що я ні на що не здатний.  

        Не прискіпуйтеся до мене і не бурчіть. Інакше мені доведеться прикинутися глухим, щоб якось захиститися.

        Не вимагайте від мене пояснень з приводу моєї поганої поведінки. Я, дійсно, відразу не зможу її пояснити. Я спробую сам собі і вам пояснити свою поведінку, але на це треба час.

        Не забудьте, що я розвиваюся, а значить експериментую. Таким чином я вчуся. Примиріться, будь ласка, із цим.

        Не оберігайте мене від наслідків моїх вчинків. Мені необхідно вчитися на власному досвіді.

        Не відмахуйтеся від мене, якщо я ставлю вам прямі запитання. Інакше раптом можете виявити, що я перестав вас питати і шукаю потрібну інформацію там, де мені її пропонують.

        Ніколи не вважайте, що вибачатися переді мною - нижче за вашу гідність. Ваше чесне вибачення і визнання своїх помилок викликає у мене теплі почуття до вас.

        Ніколи не стверджуйте, що ви досконалі і непогрішимі.

        Не турбуйтеся про те, що ми проводимо дуже мало часу разом. Варто потурбуватися про те, як ми з вами його проводимо.

        Не дозволяйте моїм страхам порушувати у вас тривогу. Інакше я дійсно злякаюся. Демонструйте мені вашу мужність і хоробрість.

        Не забувайте, що мені потрібні ваші розуміння і підтримка.

        Ставтеся до мене так, як ставитеся до своїх друзів. Я теж хочу бути вашим кращім другом.

        Не забувайте, ваші добрі думки і теплі побажання, які ви даруєте мені, згодом повернуться до вас сторицею.

       Пам'ятайте, що у вас є найбільше диво на світі. Це диво я - ВАША ДИТИНА!

 

До уваги батьків та школярів!

Інформація про працівників

Карлівського ВП ГУНП

у Полтавській області

Хлівний Олександр Степанович старший інспектор ювенальної превенції Карлівського ВП ГУНП в Полтавській області

Яковлєв Олександр Григорович – дільничний інспектор ювенальної превенції Карлівського ВП ГУНП в Полтавській області

 Адреса, за якою розміщений службовий кабінет: м. Карлівка, вул.. Симоненка, б. 1, каб. № 13

Робочий телефон: 2-25-70

Електронна адреса: 07po@mvs.gov.ua

                                                                                                                                               

  Положення про шкільну форму

У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти

На підтримку ініціативи громадськості та пропозиції Міністерства освітиУкраїни

п о с т а н о в л я ю:

1. Запровадити шкільну форму для учнів середніх закладів освіти.

2. Кабінету Міністрів України до 30 червня: визначити терміни запровадження шкільної форми, передбачивши її обов'язковістьдля учнів середніх закладів освіти всіх типів; здійснити відбір та затвердження зразків шкільної форми, передбачивши можливості її варіантності для вікових груп учнів і середніх закладів освіти різних ступенів; провести розрахунок потреби у шкільній формі, визначити порядок фінансування, організації виготовлення форми та придбання її батьками або особами, що їх заміняють, установивши особливі умови для дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт, дітей, які залишилися без піклування батьків та тих, що перебувають під опікою (піклуванням).

Президент України Л.КУЧМА

м. Київ, 12 червня 1996 року N 417/96

 КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

від 22 серпня 1996 р. № 1004 Київ

Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти

На виконання Указу Президента України від 12 червня 1996 р. № 417 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти"Кабінет Міністрів України

п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити зразки шкільної форми для учнів середніх закладів освіти за моделями, запропонованими Міністерством промисловості, Міністерством освіти, Міністерством економіки, Міністерством охорони здоров'я, згідно з додатком.

2. Шкільну форму для учнів середніх закладів освіти запроваджувати по етапно: у 1 - 3 (4) класах - з 1 січня 1997 р., 5 - 11 (12) класах - з 1 вересня 1997 року.

3. Міністерству економіки, Міністерству промисловості, Міністерству освіти, Міністерству фінансів разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями: у місячний термін здійснити розрахунки потреби у шкільній формі з визначенням обсягів та відпускної ціни; визначити порядок адресного продажу шкільної форми.

4. Міністерству промисловості разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями визначити підприємства, на яких буде виготовлятися шкільна форма, і забезпечити пошиття із тканини вітчизняного виробництва.

5. Установити, що діти-сироти, діти, які залишилися без піклування батьків, у тому числі ті, що перебувають під опікою громадян, забезпечуються шкільною формою безплатно відповіднодо норм, передбачених для цієї категорії дітей.

Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО


Додаток

до постанови Кабінету Міністрів України

від 22 серпня 1996 р. № 1004

Форма одягу для учнів 1 - 4 класів

1. Комплект шкільної форми для хлопчиків (зразки 1 - 4)

Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного піджака та штанів (одного кольору або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Костюм літній, що складається з довгих штанів, сорочки з довгими або короткими рукавами. Кольорова гама тканин, модельні таконструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

2. Комплект шкільної форми для дівчаток (зразки 5 - 12)

Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного жакета та спідниці або сарафана (одного кольору, картаті або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Костюм літній, що складається з сукні, спідниці, сарафана, блузи. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Форма одягу для учнів 5 - 9 класів

1. Комплект шкільної форми для хлопчиків (зразки 13 - 16)

Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного піджака та штанів (одного кольору або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Костюм літній, що складається з довгих штанів, сорочки з довгими або короткими рукавами. Кольорова гама тканин, модельні таконструктивні особливості форми визначаються керівниками навчальних закладів освіти.

2. Комплект шкільної форми для дівчаток (зразки 17 - 22)

Комплект напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного жакета та спідниці або сарафана (одного кольору, картаті або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Костюм літній, що складається з сукні, спідниці, сарафана, блузи. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Форма одягу для учнів 10 - 11 (12) класів

1. Комплект шкільної форми для юнаків (зразки 23 - 25)

Костюм напіввовняний, що складається з двобортного піджака та штанів (одного кольору або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Костюм літній, що складається з довгих штанів, жилета, сорочки з довгими або короткими рукавами. Кольорова гама тканин,модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

2. Комплект шкільної форми для дівчаток (зразки 23 - 25)

Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного жакета та спідниці, штанів або сарафана (одного кольору, картаті або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Костюм літній, що складається з сукні, спідниці, сарафана, блузи. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.

Шкільна форма виготовляється з тканин вітчизняного виробництва.

Міністр Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО

Кримінальна відповідальність неповнолітніх

     Г. Сковорода про підступність злочину:

     «Скільки зла криється всередині за гарною подобою: гадюка ховається     в траві

Поняття, ознаки і підстави кримінальної відповідальності

Вчинення злочину передбачає кримінальну відповідаль­ність, яка є  одним з видів  юридичної відпо­відальності.

Норма закону

Кримінальна відповідальність це вид юридичної відповідальності, яка полягає в обмеженні прав і свобод особи, яка вчинила злочин, що індивідуалізується в об­винувальному вироку суду і здійснюється спеціальними уповноваженими органами.

Соціальна та юридична суть кримінальної відповідальності полягає в тому, що вона:

      є реакцією держави на вчинений особою злочин;

      є офіційною державною оцінкою через обвинувальний вирок суду діяння як злочину, а особи, яка його вчини­ла, як злочинця;

      обумовлює настання певних несприятливих наслідків для особи, що вчинила злочин, у вигляді передбачених кримінальним законом санкцій.

Для кримінальної відповідальності властиві загальні озна­ки юридичної відповідальності, але вона має і лише властиві їй ознаки.

Описание: C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Моя папка\media\image4.jpeg

Ознаки юридичної відповідальності

Ознаки, властиві кримінальній відповідальності

1. Її підставами є правопорушення.

2. Відповідальність настає перед державою.

3. Вона ґрунтується на державно­му примусі.

4. Виявляється, як правило, в пев­них негативних наслідках для правопорушника або інших осіб (відповідальність без вини).

5. У деяких випадках діє принцип презумпції невинуватості, в ін­ших навпаки – презумпції вину­вартості.

6.Втілюється в процесуальній формі.

1.Вона передбачена і врегульова­на кримінальним законом.

2. Настає за скоєння злочину.

3. Її суб’єктами можуть бути тільки фізичні особи, що досягли 16 ро­ків, а у випадках, передбачених законом, - 14 років.

4. Має особистий характер.

5. Заснована на презумпції неви­нуватості.

6.Як правило, супроводжується призначенням винному покаран­ня.

7. Породжує стан судимості.

 До кримінальної відповідальності особу можна притягти лише за наявності певних підстав.

Буква закону

Кримінальний кодекс України

Ст. 2. Підстава кримінальної відповідальності.

1.  Підставою кримінальної відповідальності є вчинен­ня особою суспільно небезпечного діяння, яке містить склад злочину, передбаченого цим Кодексом.

2.  Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встанов­лено обвинувальним вироком суду.

3.  Описание: C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Моя папка\media\image6.jpeg

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz