Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини, бажання відвідувати школу безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності як під час уроків, так і в позаурочний час. Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються першокласники після уроків, по - друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Вихователь ГПД, Оданець С.О., створює атмосферу взаєморозуміння, поваги і любові, що є основою комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини. Група продовженого дня в нашій школі є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально - виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запитів та інтересів дітей. |